A pályázat fő célja a hatékonyabb szervezeti működés megvalósítása a Duna-Ipoly nemzeti Park Igazgatóságnál.
A megvalósítás az alábbi beavatkozásokkal történt:- új szervezeti célok, stratégia és indikátorok kidolgozása,
- folyamatok optimalizálása, tudásmegosztó fórumok,
- minőségirányítási modell kidolgozása és alkalmazása,
- ügyfél elégedettség mérése,
- változás-menedzsment eszközök alkalmazása.
A pályázat megvalósítása során tervezett feladatok:
I. Teljesítmény menedzsment:
- intézményi hosszú távú stratégia kialakítása,
- szervezeti teljesítményindikátorok közül 5 meghatározása és mérési technikájának kidolgozása,
- intézményi kockázati tényezők feltárása, meghatározása,
- egyéni munkatervek kidolgozása,
- teljesítmény-értékelő rendszer (TÉR) bevezetésének kidolgozása és hozzá az egyéni teljesítményindikátorok kialakítása.
- ellenőrzési nyomvonalak kialakítása,
- ebből alaptevékenységhez kapcsolódóan két folyamat felmérése és racionalizálása,
- belső nyilvántartások felmérése és kialakítása.
- két módszer kiválasztása és bevezetése,
- belső tudásmegosztás (térinformatika, nyelv, őrszolgálat),
- belső műhelymunkák őrszolgálaton belül, osztályokon belül, illetve között,
- szakmai találkozók NPI-k között,
- NPI közös internetes tudásbázis létrehozása.
- látogatói kérdőívek és felmérések elveinek kidolgozása, illetve bemutatóhelyeken alkalmazása,
- belső Etikai kódex kidolgozása.
- kockázatkezelés kidolgozása,
- szabályzat készítése,
- belső helyettesítési rend rendkívüli esetben történő szabályozása,
- műhelymunkák és tréningek intézményen belül.
LETÖLTHETŐ DOKUMENTUMOK
1. Teljesítménymenedzsment beavatkozási terület Letöltés >>
2. Változásmenedzsment – szervezeti változások kezelése és megvalósítása Letöltés >>
Melléklet: Változáskezelési terv Letöltés >>
Melléklet: Kommunikációs terv és eszközök Letöltés >>
3. Tudásmenedzsment beavatkozási terület – DINP Tudásmenedzsment dokumentáció Letöltés >>
4. Folyamatoptimalizálás beavatkozási terület Letöltés >>
5. Tudásmegosztás I. Összefoglaló dokumentáció Letöltés >>
6. Az ügyfél elégedettség-mérés céljainak, folyamatának, módszereinek és eredményeinek dokumentálása és az ügyfélkarta Letöltés >>
7. Esélyegyenlőségi terv 2014-2016.8. Tevékenység jogszabályi környezete Letöltés >>
8. Tevékenység jogszabályi környezete Letöltés >>