Dunaipoly.hu - Vakok és gyengénlátók számára

E-ügyintézés

Tájékoztató az elektronikus ügyintézésről

Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény (továbbiakban: E-ügyintézési tv.) 1.§ 17. a) pontja alapján Igazgatóságunk elektronikus ügyintézést biztosító szerv, amely köteles a feladat-, és hatáskörébe tartozó ügyek elektronikus intézését az E-ügyintézési tv-ben meghatározottak szerint biztosítani.

Az E-ügyintézési tv. 9.§ (1) bek. a) és b) pontja alapján 2018. január 1. napjától elektronikus ügyintézésre köteles az ügyfélként eljáró gazdálkodó szervezet, valamint az ügyfél jogi képviselője.

Természetes személy ügyfelek részére
 az E-ügyintézési tv. nem teszi kötelezővé az ügyek elektronikus intézését, azonban annak igénybevételére lehetőséget biztosít számukra.

A fentiek alapján a Duna-Ipoly Nemzeti Park Igazgatóság e-Papír szolgáltatás útján biztosítja az elektronikus ügyintézés lehetőségét az ügyfelek számára.

Az e-Papír szolgáltatás (elérhetősége: https://epapir.gov.hu) Központi Azonosítási Ügynökön keresztül történő bejelentkezést követően vehető igénybe.

Javasoljuk, hogy az e-Papír szolgáltatás igénybevétele során, kaszálási bejelentések esetében használják letölthető nyomtatványunkat (elérhetősége: http://www.dinpi.hu/kaszalasi-bejelento). A kitöltött nyomtatvány az e-Papír felületén csatolt dokumentumként beküldhető Igazgatóságunk részére.

Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy az elektronikus ügyintézés során megadott adataik az „Elektronikus ügyintézéssel kapcsolatos adatkezelési tájékoztatóban” foglaltak szerint kerülnek kezelésre.